zaterdag 29 oktober 2011

Afscheid nemen bestaat niet...

De presentaties zijn allemaal geweest, koffer is ingepakt, Tim komt vanavond aan, gister een mooi eindfeestje gehad. Kortom, ik ben klaar om vakantie te gaan vieren! 

Helaas is wel bijna het moment aangebroken om van de meeste collega's afscheid te gaan nemen. Zij vertrekken vanavond weer, met het vliegtuig waar Tim mee land gaat Heleen 2 uur later naar schiphol. We hebben een fantastische tijd gehad hier, ik denk dat iedereen stuk voor stuk verliefd is geworden op dit land, en vooral op de mensen. De hartelijkheid, warmte en vrolijkheid zal ik niet snel vergeten!

Afgelopen dagen waren intensief, woensdag, donderdag en vrijdag presentaties gehad. We werden donderdag verrast met een avondje uit en mooie kado's van onze klant, inclusief een jurk voor mij die ze speciaal hadden laten maken bij de tailor die ook mijn andere jurk heeft gemaakt, zodat het precies zou passen. 

Hierbij wat foto's:

Presentatie donderdag in de lobby van GTA voor alle medewerkers



GTA medewerkers waar we mee hebben samengewerkt




locatie van ons diner donderdag

uitzicht vanuit conferentiecentrum vrijdag

in actie op vrijdag, in mijn jurk die ik kado heb gekregen

Geen opmerkingen: